طرز تهیه تارت مرغ

طرز تهیه تارت مرغ

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه تارت مرغ

تارت مرغ

تارت مرغ غذایی سبک و خوشمزس که هم به عنوان پیش غذا سرو میشه و هم به عنوان غذای اصلی. این غذا طعم خوبی داره و تقریبا تمام افراد به ویژه کودکان از میل کردن اون لذت می‌برند. این غذا از دو بخش تشکیل می‌شه، نان تارت و محتویاتی که با آن تارت رو پر می‌کنیم.
No ratings yet
زمان آماده سازی 45 دقیقه
زمان تهیه 1 ساعت
کل زمان 1 ساعت 45 دقیقه
وعده غذا پیش غذا, شام, ناهار
ملل فرانسه
نفرات 5 نفر
کالری

ابزار مورد نیاز

مواد لازم
  

خمیر تارت

مواد میانی تارت

دستور تهیه
 

طرز تهیه خمیر

  • کره و یک زرده تخم مرغ رو با هم مخلوط می کنیم. کره رو به آرومی به مواد اضافه می کنیم و با دست بهم می زنیم.
  • یواش یواش شیر رو هم به مواد اضافه می کنیم. در نهایت باید به خمیری برسیم که به دست نچسبه. باید آرد رو به آرومی به مواد اضافه می کنیم. مقداری نمک هم به خمیر اضافه می کنیم و کاملا ورز میدیم تا یک دست بشه.
  • کف یک قالب تارت رو با مقدار کمی روغن چرب می کنیم و خمیر رو داخل قالب پهن می کنیم تا تمام لبه‌های اون رو هم بپوشونیم. کف خمیر رو با چنگال چند تا سوراخ ایجاد می‌کنیم. خمیر رو برای حدود ۲۵ دقیقه توی فر ۱۷۰ درجه قرار میدیم تا نیم پز بشه.

طرز تهیه مواد میانی

  • سینه مرغ رو کاملا می پزیم، سینه مرغ رو به همراه مقداری آب، یک عدد پیاز چهار قاچ شده و فلفل داخل یک قابلمه قرار داده و روی حرارت ملایم شعله اجاق گاز می ذاریم تا کاملا بپزه. سینه مرغ رو جدا کرده و ریش ریش می کنیم.
  • دو عدد تخم مرغ رو با شیر، نمک، فلفل، آویش و سس خردل مخلوط می کنیم و کاملا بهم می زنیم. خامه رو هم بهش اضافه می کنیم تا سسی که برای روی مواد تارت به آن نیاز داریم، آماده بشه.
  • پیاز داغ رو روی نان تارت می ریزیم. مرغ‌های ریش ریش شده رو هم داخل نان تارت می ریزیم. قارچ رو به صورت ورقه‌ای خرد می کنیم و به مواد داخل تارت اضافه می کنیم.
  • سسی رو که آماده کرده بودیم، روی مواد می ریزیم. پنیرپیتزا رو روی تارت پخش می کنیم. تنها کافیه که تارت مرغ رو توی فری که از قبل با دمای ۱۷۰ درجه گرم کردیم، به مدت ۲۰ دقیقه قرار میدیم تا آماده بشه.
دسته های مرتبط مجلسی
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما