طرز تهیه دسر چیز کیک کراست

طرز تهیه دسر چیز کیک کراست

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه دسر چیز کیک کراست

دسر چیز کیک کراست

دسر چیز کیک کراست نوعی دسر خوشمزه و سرد است. معمولا در پایان یک وعده غذایی یا عصرانه با یک نوشیدنی گرم سرو می شود.که میتوان در ضیافت های باشکوه از ان استفاده کرد.
5 امتیاز از 1 امتیاز بدید
زمان آماده سازی 10 دقیقه
زمان تهیه 30 دقیقه
کل زمان 5 ساعت 40 دقیقه
وعده غذا دسر
ملل فرانسوی
نفرات 6 نفر
کالری

مواد لازم
  

دستور تهیه
 

  • برای درست کردن دسر بیسکوییت ها را اسیاب کرده.کره را روی بخار کتری ذوب می کنیم و همراه با پودر نارکیل مخلوط کرده تا به حالت خمیری در اید.
  • مواد کراست را کف قالب کمربندی پهن می کنیم و کاملا فشرده می کنیم و قالب را 30دقیقه داخل یخچال می گذاریم تا کراست خودش را بگیرد.
  • پنیر خامه ای و خامه و شکر را باهمزن هم می زنیم تا مواد یک دست شود و کمی حجم بگیرد.سپس ژله دلخواه را با 1 لیوان اب جوش مخلوط کرده و بنماری می کنیم تا شفاف شود.ژله را داغ به مواد پنیری اضافه می کنیم تا کامل مخلوط شود.مواد پنیری را روی کراست بیسکوئیتی می ریزیم و در یخچال حدود 2 ساعت می گذاریم تا خودش را بگیرد.
  • حالا ژله دیگری که داریم را با 1.5لیوان اب جوش مخلوط می کنیم و بنماری می کنیم تا شفاف شود و کنار می زاریم تا خنک شود.و وقتی مواد پنیری خودش را گرفت ژله را روی دسر می ریزیم و دوباره 2 ساعت در یخچال می گذاریم تا کاملا ببندد.
  • برای باز کردن کمر قالب کمربندی کمی سشوار اطراف دیواره قالب می گیریم تا دسر از دیواره جدا شود و سپس کمربند را باز می کنیم.
دسته های مرتبط ویژه
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما