طرز تهیه دسر کاداییف لیوانی

طرز تهیه دسر کاداییف لیوانی

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه دسر کاداییف لیوانی

دسر کاداییف لیوانی

دسر کاداییف نوعی دسر بسیار معروف و لذیذاست.این دسر در جهان عرب به ویژه در شام و مصر و مخصوصا بین فلسطینی ها بسیار محبوب است.
5 امتیاز از 1 امتیاز بدید
زمان آماده سازی 15 دقیقه
زمان تهیه 30 دقیقه
کل زمان 3 ساعت 45 دقیقه
وعده غذا دسر
ملل عربی
نفرات 4 نفر
کالری

مواد لازم
  

دستور تهیه
 

  • نصف بسته تل کاداییف رو با دست خرد می کنیم و داخل ماهیتابه ای می ریزیم.وبهش کره ذوب شده و گردوی خرد شده را اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.
  • بعد پودر قندرا اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم و روی حرارت ملایم می گذاریم و مدام هم می زنیم تا طلایی شود سپس از روی حرارت بر می داریم.در قابلمه ای 1 لیتر شیر می ریزیم و شکر ، نشاسته ذرت ،ارد سفید و ذرده تخم مرغ را اضافه می کنیم و با همزن دستی هم میزنیم و روی حرارت می گذاریم و مدام هم می زنیم.
  • وقتی کمی غلیظ شد وانیل را اضافه می کنیم و دوباره هم میزنیم و وقتی به غلظت فرنی رسیداز روی حرارت برمی داریم.داخل دوتا ظرف می ریزیم و به یکی از ظرف ها 2 قاشق خامه صبحانه و به دیگری 50 گرم شکلات تخته اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا خامه و شکلات با محلبی مخلوط شوند.داخل لیوانا اول یه لایه از مواد دسرو می ریزیم و سپس مواز کاداییف رو می ریزیم و می زاریم تو یخچال تا سه ساعت بمونه و کاملا ببنده.روشو به دلخواه می تونیم با پودر پسته یا شکلات رنده شده تزئین کنیم.
دسته های مرتبط مناسبتی
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما