طرز تهیه ماهی تنوری

طرز تهیه ماهی تنوری

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه ماهی تنوری
پرینت
No ratings yet

ماهی تنوری

غذای مورد علاقه ی شما چیه؟ من که فقط ماهی .همیشه انتخاب اول و آخرمه. مخصوصا اگه با یه طرز پخت متفاوت و کاملا سالم باشه. حتی وقتی مهمونی هم میرم میبینم غذاشون ماهیه خیلی خوشحال میشم.
ماهی تنوری یه غذای بینظیره و خیلی آسونه که میتونین هر زمان اراده کنین به عنوان یه شام و ناهار حاضر کنین و در کنار خونواده از طعم فوق العاده اش لذت ببرین.
زمان آماده سازی20 دقیقه
زمان فعال20 دقیقه
کل زمان40 دقیقه
وعده غذا: شام, ناهار
تگ: غذای فوری
درجه سختی: آسان
Yield: 2 نفر
کالری:

ابزار مورد نیاز

متریال ها

دستورالعمل

  • ماهی ها رو شسته و خشک می کنیم. خشک کردن ماهی خیلی مهمه، تا خووب مزه ها رو جذب کنه و طعم دار بشه.
  • بهش نمک (بهتره نمک دریا) می زنیم، فلفل سیاه و قرمز، پودر سیر، پاپریکا، و خوب ادویه ها رو به همه قسمت های ماهی می کشیم کمی رزماری روش(تازه یا خشک) میزاریم و حدودا یکساعت میزاریم یخچال که خوب مزه دار بشه.
  • بعد که از یخچال بیرون اوردیم کمی آب لیمو ترش روش می ریزیم. روی کاغذ گریل یا آلومینیوم چند حلقه لیمو می زاریم و بعد سالمون ها رو روی برش های لیمو می زیاریم. این کار باعث میشه سالمون به کاغذ نچسبه.
  • روی سالمون ها رو حلقه های سیر و لیمو می زاریم و روش رو با کاغذ می پوشونیم و می زاریم داخل فر با حرارت ۲۰۰ درجه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه که گذشت کاغذ روش رو بر میداریم تا روی سالمون ها کمی گریل و طلایی بشه.
  • برای دورچین سالمون، سیب زمینی ها رو بعد از شستن با پوست خرد می کنیم و بهش نمک و فلفل و ادویه و کمی روغن زیتون می زینم و در ظرف جدا همراه با سالمون داخل فر می زاریم.
  • نوش جون
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما