صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه پرتسل

پرتسل

پرتسل از انواع نون های خوشمزه ایه که به صورت بافت نرم یا سفت تهیه می شه. نون های خونگی رو می تونید در انواع طعم های مختلف و با روش های متفاوتی تهیه کنید.
No ratings yet
زمان آماده سازی 1 ساعت
زمان تهیه 20 دقیقه
کل زمان 1 ساعت 20 دقیقه
ملل آلمانی
نفرات 4 نفر
کالری

ابزار مورد نیاز

مواد لازم
  

دستور تهیه
 

  • خمیر مایه رو با نمک و شکر داخل ظرفی مناسب می ریزیم و ۱.۵ پیمانه آب ولرم رو به مخلوط مواد اضافه می کنیم. آرد رو به آرومی به مخلوط خمیر اضافه کرده و ورز دیم. روی خمیر رو می پوشونیم.
  • خمیر رو توی مکانی گرم به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قرار میدیم تا حجمش دو برابر بشه. دو پیمانه آب و دو قاشق چایخوری جوش شیرین رو داخل یه ظرف با هم ترکیب می کنیم.
  • بعد از مدت زمان ذکر شده خمیر ورآمده رو روی سطح کار که آرد پاشی کردیم، قرار میدیم. خمیر رو به ۱۰ قسمت مساوی تقسیم می کنیم.
  • هر قسمت از خمیر رو به شکل بلند و باریک فرم میدیم. خمیرهای فرم داده شده رو به مخلوط جوش شیرین آغشته می کنیم. خمیرها رو داخل سینی فر قرار میدیم و به خمیرها ۱۵ دقیقه استراحت میدیم
  • بعد از زمان ذکر شده خمیر رو داخل فر که از قبل با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کردیم، به مدت ۱۰ دقیقه قرار داده و اجازه میدیم تا خمیرها پخته بشن.
  • نون ها رو از فر بیرون میاریم و اجازه میدیم تا مقداری خنک بشن و روی نان ها کره میمالیم و مخلوط شکر و دارچین الک شده رو روی نون ها می ریزیم.
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما