طرز تهیه پیتزا ناپل

طرز تهیه پیتزا ناپل

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه پیتزا ناپل

طرز تهیه پیتزا ناپل

غذاهای سنتی زیادی وجود داره اما هیچی مثل پیتزا ناپل رو جوهر آشپزی ایتالیایی نمیدونند. تاریخ، سادگی، مواد تازه و با کیفیت همه با هم جمع شدند تا معتبرترین پیتزا رو ارائه بدن این غذای سده های ۱۸ و ۱۹ میلادی یک هنر واقعی از آشپزی ایتالیایی بود چون با ۳ یا ۴ ماده ساده تهیه میشد. مارگاریتا یکی از مشهورترین پیتزاهای ناپل بوده که رازی پنهان توش نهفته شده و اون چیزی جز تطبیق این غذا با رنگ های پرچم ایتالیا نیست!
No ratings yet
زمان آماده سازی 20 دقیقه
زمان تهیه 30 دقیقه
کل زمان 50 دقیقه
وعده غذا شام
ملل ایتالیایی
نفرات 1 نفر
کالری

ابزار مورد نیاز

مواد لازم
  

دستور تهیه
 

  • گوجه فرنگی‌ها ر, به شکل پوره دربیارید یا به صورت حلقه‌ای خرد کنید. هرچه گوجه‌هاتون رو خردتر کنید و تفت بدید در آخر پیتزای مارگاریتا با طعم بهتری خواهید داشت.
  • سیرها رو به صورت ریز رنده کنید و توی یک تابه که مقدار کمی روغن ریختید تفت بدید تا طلایی بشن. گوجه فرنگی‌هایی که خرد یا حلقه‌ای کردید رو بهش اضافه کنید و با هم تفت بدید. مقداری نمک و فلفل بهش اضافه کنید و تفت دادن رو ادامه بدید تا آب گوجه فرنگی تبخیر بشه.
  • مقداری ریحان به مواد توی تابه اضافه کنید و کمی برای تزیین روی پیتزا نگه دارید. بعد از اینکه مایه پیتزا رو آماده کردید روی خمیر پیتزا پهن کنید.
  • فر رو روی حرارت ۲۷۵ درجه سانتی گراد قرار و اجازه بدید تا تمام نقاط فر هم دما بشن. خمیر رو ابتدا ۱۵ دقیقه داخل فر قرار بدید تا نیم پز بشه سپس خارجش کنید و پنیر پیتزا رو روش بریزید و ریحانی که برای تزیین نگه داشته بودید رو هم روی پیتزاتون قرار بدید.
  • پیتزا رو دوباره داخل فر بذارید و اجازه بدید تا کاملا بپزه و پنیر روش طلایی بشه. بعد از حدود ۱۵ دقیقه پیتزای شما آمادست و میتونید سروش کنید.
دسته های مرتبط سنتی
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما