طرز تهیه کیک ماهی

طرز تهیه کیک ماهی

صبحانه های سریع و خوشمزه

جدیدترین دستور های تهیه صبحانه

تهیه حرفه ای غذای دریایی

غذای دریایی را با طعم واقعی خود بچشید!
طرز تهیه کیک ماهی

کیک ماهی

کیک ماهی یکی از غذاهای آسیاییه که به مرور وارد دستورهای آشپزی اروپایی‌ها شده. این کیک به روش‌های مختلفی آماده می‌شه. به راحتی با این مواد اولیه، می‌تونید یک غذای خوش طعم و متفاوت رو روی میز غذاخوری ‌تون داشته باشید.
No ratings yet
زمان آماده سازی 25 دقیقه
زمان تهیه 45 دقیقه
کل زمان 1 ساعت 10 دقیقه
وعده غذا پیش غذا, شام, ناهار
ملل آسیایی
نفرات 4 نفر
کالری

مواد لازم
  

دستور تهیه
 

  • سیب زمینی‌ها رو توی یک قابلمه آب بریزید و اجازه بدید تا کاملا پخته بشه، آب ‌جوش رو خالی کنید. مدت کمی سیب زمینی‌ها رو داخل قابلمه و روی حرارت بذارید تا اگر آبی باقی‌مونده، بخار بشه.
  • سیب زمینی رو بکوبید و کاملا صاف کنید. یک قطعه کوچیک کره رو به اون اضافه کنید و کمی تفت بدید، اون رو کناری بذارید تا سرد بشه.
  • تکه‌‌های پیازچه و فیله ماهی رو با یک دیگر ترکیب و داخل یک کاسه بریزید، روی ظرف رو با سلفون بپوشونید و برای یک تا دو دقیقه داخل مایکروویو قرار بدید.
  • مخلوط ماهی و پیازچه رو از یک صافی رد کنید تا مواد تقریبا یکدست بشه و آب اضافی اون گرفته بشه. موادتون رو به آرامی با سیب زمینی، ذرت، پنیر چدار و مقداری فلفل سیاه ترکیب کنید. (در این مرحله خیلی مراقب باشید که فیله ماهی‌ها بیش از اندازه خرد نشه). اون رو به شش یا هشت دایره تقسیم کنید.
  • تخم مرغ رو توی یک بشقاب بریزید و هم بزنید و آرد رو توی یک ظرف دیگه بریزید. هر کدوم از کیک‌ها رو اول توی تخم مرغ، بعد توی آرد بغلتونید.
  • اون ها رو روی یک سینی که از قبل با کاغذ روغنی پوشوندید، بچینید تا کمی استراحت کنه. یک تابه بزرگ رو روی حرارت گاز قرار بدید و روغن رو داخل تابه بریزید.
  • وقتی که روغن به خوبی داغ شد، کیک‌های ماهی رو داخل روغن بندازید به مدت پنج تا هفت دقیقه صبر کنید تا کاملا یک طرف اون پخته بشه، بعد اون رو برگردونید تا طرف دیگه هم به همون صورت پخته بشه.
  • هنگامی که ماهی‌ها کاملا مغز پخت شدند، اون‌ها رو در ظرف موردنظر خود چیده و نوش جان کنید.
دسته های مرتبط مجلسی
این دستور رو امتحان کردید؟ما رو با منشن کنید یا از تگ #ghazapaz استفاده کنید.
به اشتراک بگذارید

چرا در رژیم شکست می خوریم؟

کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی بیش از 4 سال است که خدمات رژیم درمانی رو با کمترین هزینه بصورت آنلاین ارائه میده،
لیمومی زیر نظر دکتر حمیدرضا روشندل برای هر فرد با توجه به شرایط و نیازهاش رژیم متناسبی رو تجویز می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما